<!--quoteo(post=44899:date=Thu 21st Jun 2007, 07:59 PM:name=Jandreas)-->QUOTE(Jandreas @ Thu 21st Jun 2007, 07:59 PM)
<{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Hey there!! Ta en tur på "grava"? Ja, det kan kanskje være på tide igjen? Jeg har ikke vært der på flere år så tiden er vel inne igjen! Hvis dere sender ett hint et par dager i forveien så møter jeg også opp. Så sannt det ikke hølj-regner da!
M.v.h: Jandreas
![[Image: drinks.gif]](http://www.carpe-tdm.net/ipb/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/drinks.gif)
<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd-->
Ok, skal gi beskjed, jeg! Var for øvrig ute en tur i dag i regnværet. Og det ble en aldeles strålende tur, Andreas! Ingen grunn til å la være
<!--quoteo(post=44954:date=Fri 22nd Jun 2007, 10:46 AM:name=Galilee)-->QUOTE(Galilee @ Fri 22nd Jun 2007, 10:46 AM)
<{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Jeg har også hørt masse om detta, men aldri vært der.
PÃ¥ tide kanskje?
FÃ¥r se til onsdag.
Jeg har gul/sølv sykkel og sort/rødt kjøreutstyr.
Finnes det forresten lignende plasser på andre sia av fjorden, evt. Vestfold og Telemark?<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd-->
Ikke som jeg kjenner til...
Var på "Grava" sist onsdag, jeg. Hele plassen var full av sykler og jeg så også en sølvgrå TDM 850, faktisk! Men eieren fant jeg ikke...
Tror ellers at <i>min</i> TDM var den eneste 900'en på plassen denne dagen...