![]() |
|
"Grava", anyone...? - Printable Version +- Forums (https://www.carpe-tdm.net) +-- Forum: Carpe Language Valley (https://www.carpe-tdm.net/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Other languages (https://www.carpe-tdm.net/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: "Grava", anyone...? (/showthread.php?tid=33366) |
"Grava", anyone...? - AJ_Blizzard - 18-06-2007 Ok, folkens... <i>Litt</i> lav aktivitet i denne trÃ¥den for tiden. Men det har vel sin naturlige forklaring. Dere er vel <i>mer</i> ute enn inne for tiden, tenker jeg... Jeg har sÃ¥ smÃ¥tt tenkt meg en tur til Tyrigrava de neste ukene, kanskje allerede førstkommende onsdag. Noen andre som stikker innom der av og til? Jeg har for øvrig aldri vært der nÃ¥r det er massemønstring av MC'er (pÃ¥ onsdagene...), men har ingen betenkeligheter med Ã¥ stikke dit en tur. Men det kunne vært artig Ã¥ truffet pÃ¥ flere TDeeMers der ute... "Grava", anyone...? - Cpeders - 19-06-2007 Har lest sÃ¥ mye om "grava" pÃ¥ de norske forumene, at det er vel pÃ¥ tide Ã¥ svinge innom der. Men det blir nok ikke før ferien tenker jeg. Litt greit Ã¥ kunne ta det som en dagstur, og holde seg vekk fra E-18. "Grava", anyone...? - jandreas - 21-06-2007 Hey there!! Ta en tur pÃ¥ "grava"? Ja, det kan kanskje være pÃ¥ tide igjen? Jeg har ikke vært der pÃ¥ flere Ã¥r sÃ¥ tiden er vel inne igjen! Hvis dere sender ett hint et par dager i forveien sÃ¥ møter jeg ogsÃ¥ opp. SÃ¥ sannt det ikke hølj-regner da! M.v.h: Jandreas "Grava", anyone...? - Galilee - 22-06-2007 Jeg har ogsÃ¥ hørt masse om detta, men aldri vært der. PÃ¥ tide kanskje? FÃ¥r se til onsdag. Jeg har gul/sølv sykkel og sort/rødt kjøreutstyr. Finnes det forresten lignende plasser pÃ¥ andre sia av fjorden, evt. Vestfold og Telemark? "Grava", anyone...? - AJ_Blizzard - 23-06-2007 <!--quoteo(post=44899:date=Thu 21st Jun 2007, 07:59 PM:name=Jandreas)-->QUOTE(Jandreas @ Thu 21st Jun 2007, 07:59 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Hey there!! Ta en tur pÃ¥ "grava"? Ja, det kan kanskje være pÃ¥ tide igjen? Jeg har ikke vært der pÃ¥ flere Ã¥r sÃ¥ tiden er vel inne igjen! Hvis dere sender ett hint et par dager i forveien sÃ¥ møter jeg ogsÃ¥ opp. SÃ¥ sannt det ikke hølj-regner da! M.v.h: Jandreas Ok, skal gi beskjed, jeg! Var for øvrig ute en tur i dag i regnværet. Og det ble en aldeles strÃ¥lende tur, Andreas! Ingen grunn til Ã¥ la være <!--quoteo(post=44954:date=Fri 22nd Jun 2007, 10:46 AM:name=Galilee)-->QUOTE(Galilee @ Fri 22nd Jun 2007, 10:46 AM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Jeg har ogsÃ¥ hørt masse om detta, men aldri vært der. PÃ¥ tide kanskje? FÃ¥r se til onsdag. Jeg har gul/sølv sykkel og sort/rødt kjøreutstyr. Finnes det forresten lignende plasser pÃ¥ andre sia av fjorden, evt. Vestfold og Telemark?<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd--> Ikke som jeg kjenner til... Var pÃ¥ "Grava" sist onsdag, jeg. Hele plassen var full av sykler og jeg sÃ¥ ogsÃ¥ en sølvgrÃ¥ TDM 850, faktisk! Men eieren fant jeg ikke... Tror ellers at <i>min</i> TDM var den eneste 900'en pÃ¥ plassen denne dagen... "Grava", anyone...? - Galilee - 27-06-2007 Drar dit i dag etter jobb tenker jeg, og kjører tunnell hjem til Horten etterpÃ¥. "Grava", anyone...? - Galilee - 27-06-2007 PÃ¥ grava var det en ensom rød TDM MK1 med NMCU og FEMA merke foran. Gikk litt Ã¥ titta pÃ¥ sykler, men sÃ¥ ikke føreren. "Grava", anyone...? - AJ_Blizzard - 27-06-2007 <!--quoteo(post=45624:date=Wed 27th Jun 2007, 09:29 PM:name=Galilee)-->QUOTE(Galilee @ Wed 27th Jun 2007, 09:29 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->PÃ¥ grava var det en ensom rød TDM MK1 med NMCU og FEMA merke foran. Gikk litt Ã¥ titta pÃ¥ sykler, men sÃ¥ ikke føreren.<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd--> Hadde tenkt meg dit i dag, jeg. Men jeg var trøtt og sliten etter en dag pÃ¥ jobb. Dessuten mÃ¥tte jeg bruke kvelden pÃ¥ Ã¥ sjekke denne Powercommanderen pÃ¥ TDM'en... Jeg fikk den montert av en MC mekaniker, men han mÃ¥ ha gjort en dÃ¥rlig jobb! Men etter litt fram og tilbake tror jeg nÃ¥ at jeg <i>endelig</i> har fÃ¥tt den til Ã¥ spille heftig harmoni med sykkelen. Skjønt, <i>helt</i> sikker er jeg ikke... Monteringsanvisningen fra Dynajet er trolig ikke helt oppdatert heller... Men prøvekjøring de neste dagene vil gi klarere svar. <i>Neste</i> onsdag blir jeg nok Ã¥ finne pÃ¥ "Grava", skal du se "Grava", anyone...? - jandreas - 28-06-2007 <!--quoteo(post=45624:date=Wed 27th Jun 2007, 09:29 PM:name=Galilee)-->QUOTE(Galilee @ Wed 27th Jun 2007, 09:29 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->PÃ¥ grava var det en ensom rød TDM MK1 med NMCU og FEMA merke foran. Gikk litt Ã¥ titta pÃ¥ sykler, men sÃ¥ ikke føreren.<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd--> Hei Galilee'. Kom ikke pÃ¥ "Grava" i gÃ¥r, jeg mÃ¥tte gÃ¥ pÃ¥ nattvakt igÃ¥r kvell og da hadde det blitt litt masete med endel kjøring. Men kanhende neste Onsdag, hvis jeg er hjemme da! Du skjønner, pensjonister har det veldig travelt.... I det forrige - forrige TDM-forumet kunne en laste ned visittkort. Der kunne en da legge inn sitt eget nick, skrive det ut pÃ¥ skriver'n,(pÃ¥ litt tykkt papir) klippe dem opp og legge dem f.eks. i lomma pÃ¥ kjøredressen. Hvis en da sÃ¥ en TDM, kunne du legge igjen et kort pÃ¥ den med invitasjon til Ã¥ delta pÃ¥ Carpe-TDM.net. Jeg fant et ark her i skuffen med disse visittkorta som jeg kunne ha lasta ned for ev. interesserte men jeg mangler en scanner. "Noen" her som kunne tenke seg Ã¥ lage ett? Det har, er, noen trÃ¥der her pÃ¥ forumet med bilder pÃ¥ forslag pÃ¥ layout pÃ¥ kort men personlig syns ikke jeg de var noe fine. Jeg kunne jo ta et bilde Ã¥ sende hvis noen er interesserte men jeg vet ikke om det blir noe særlig bra resultat. M.v.h: Jandreas. "Grava", anyone...? - Galilee - 28-06-2007 Det er litt langt Ã¥ kjøre for min del, sÃ¥ det er ikke noe jeg kommer til Ã¥ gjenta hver uke. Det er definitivt verdt et besøk en onsdag. Skjønner ikke vitsen med Ã¥ betale entre for Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ en MC messe/utstilling nÃ¥r en kan dra pÃ¥ tyrigrava en onsdag Ã¥ se like mye + masse annet som ALDRI ville blitt vist pÃ¥ en organisert tilstelning. I gÃ¥r sÃ¥ jeg det feiteste MC dekket, de høyeste apehengerne og den laveste chopperen jeg har sett noen gang (og det inkluderer hva jeg har sett i kulørt mc presse). Og sÃ¥ fÃ¥r man HÃRE herligheten ogsÃ¥. God mat var det ogsÃ¥. Anbefales. "Grava", anyone...? - AJ_Blizzard - 28-06-2007 <!--quoteo(post=45673:date=Thu 28th Jun 2007, 12:28 PM:name=Galilee)-->QUOTE(Galilee @ Thu 28th Jun 2007, 12:28 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Det er litt langt Ã¥ kjøre for min del, sÃ¥ det er ikke noe jeg kommer til Ã¥ gjenta hver uke. Det er definitivt verdt et besøk en onsdag. Skjønner ikke vitsen med Ã¥ betale entre for Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ en MC messe/utstilling nÃ¥r en kan dra pÃ¥ tyrigrava en onsdag Ã¥ se like mye + masse annet som ALDRI ville blitt vist pÃ¥ en organisert tilstelning. I gÃ¥r sÃ¥ jeg det feiteste MC dekket, de høyeste apehengerne og den laveste chopperen jeg har sett noen gang (og det inkluderer hva jeg har sett i kulørt mc presse). Og sÃ¥ fÃ¥r man HÃRE herligheten ogsÃ¥. God mat var det ogsÃ¥. Anbefales.<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd--> Samme HD folka pÃ¥ plass denne gangen ogsÃ¥, altsÃ¥... |