Hallo iedereen,
Hartelijk dank voor het warme onthaal!
Mark, dank je voor de link. Ga er direct eens in neuzen.
Dapleb,
de GTS is inderdaad een unieke motor.
Heb hem nu een maand (1000km), en moet nog erg wennen aan het gewicht.
285kg is wel wat meer dan mijn vorige, een Honda CB Sevenfifty.
Het snellere bochtenwerk is fenomenaal, de rotondel wil ik vermijden...
De TDM is een totaal andere motor.
Veel wendbaarder. Ik maak wel eens de vergelijking met een Kawasaki enduro die mijn vader vroeger had, en waar ik thuis achter in de weide heb leren rijden.
To Do: remmen losmaken (heeft best lang stil gestaan na een ter aarde legging van de vorige eigenaar...)
De vork is reeds vervangen, deze was krom.
Momenteel wacht ik op alle gekleurde delen die ik op Ebay gekocht heb. De topkuip is defect en het voorspatbord was er niet meer bij. Als je dan weet wat een kuip kost...Originele kleur is donker blauw, zal nu groen worden.
Verder heeft ie 2 Laser uitlaten een een stikker met dyno jet erop, geen idee wat ik daar van moet denken...
De vraag die ik me stel is wie er op de motor gaat rijden eens ie af en verzekerd is. Mijn vriendin of ik...
Ik moet trouwens dringend eens leren hoe foto's te posten...
Hartelijk dank voor het warme onthaal!
Mark, dank je voor de link. Ga er direct eens in neuzen.
Dapleb,
de GTS is inderdaad een unieke motor.
Heb hem nu een maand (1000km), en moet nog erg wennen aan het gewicht.
285kg is wel wat meer dan mijn vorige, een Honda CB Sevenfifty.
Het snellere bochtenwerk is fenomenaal, de rotondel wil ik vermijden...
De TDM is een totaal andere motor.
Veel wendbaarder. Ik maak wel eens de vergelijking met een Kawasaki enduro die mijn vader vroeger had, en waar ik thuis achter in de weide heb leren rijden.
To Do: remmen losmaken (heeft best lang stil gestaan na een ter aarde legging van de vorige eigenaar...)
De vork is reeds vervangen, deze was krom.
Momenteel wacht ik op alle gekleurde delen die ik op Ebay gekocht heb. De topkuip is defect en het voorspatbord was er niet meer bij. Als je dan weet wat een kuip kost...Originele kleur is donker blauw, zal nu groen worden.
Verder heeft ie 2 Laser uitlaten een een stikker met dyno jet erop, geen idee wat ik daar van moet denken...
De vraag die ik me stel is wie er op de motor gaat rijden eens ie af en verzekerd is. Mijn vriendin of ik...
Ik moet trouwens dringend eens leren hoe foto's te posten...
Yamaha TDM 850 3VD '95
Yamaha GTS 1000 '95
Honda CX 650 E
Jaguar XJS V12 '76
Alfa Giulia 2.0 '71
Lanz Bulldog
Yamaha GTS 1000 '95
Honda CX 650 E
Jaguar XJS V12 '76
Alfa Giulia 2.0 '71
Lanz Bulldog