<!--quoteo(post=79120:date=Tue 15th Apr 2008, 09:24 PM:name=AJ_Blizzard)-->QUOTE(AJ_Blizzard @ Tue 15th Apr 2008, 09:24 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Second that! [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img] Helt enig!!
Men nå begynner jeg å bli lei av vinter og snø. Senest i dag har det snødd rimelig mye her hvor jeg bor ca. 450 m.o.h. ... [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/dry.gif[/img]<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd-->
Hei!
Torsdag ble det heldigvis dags for å "ta han ut" igjen og den første turen var som alltid en herlig opplevelse!
Hentet den etter vinterlagring, bytte av kjede/drev-pakke, nytt bakdekke, ny olje/filter hos Løwens i Fredrikstad.
På veien mot Halden kjørte jeg innom Høk for å sjekke ut om det var noen baik'ere der.
Og gjett om!
Sikkert minst 150 mann/sykkler der!
Det var tydelig at mange var sugne på å komme seg ut på to hjul igjen!
Også i dag har det vært mange to-hjulinger å se på veiene her i distriktet så en kan vel kanskje si at sesongen har startet.
Ihvertfall stort sett fra Trøndelagsfylka og sørover.
Mvh: Jandreas. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/drinks.gif[/img]
Men nå begynner jeg å bli lei av vinter og snø. Senest i dag har det snødd rimelig mye her hvor jeg bor ca. 450 m.o.h. ... [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/dry.gif[/img]<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd-->
Hei!
Torsdag ble det heldigvis dags for å "ta han ut" igjen og den første turen var som alltid en herlig opplevelse!
Hentet den etter vinterlagring, bytte av kjede/drev-pakke, nytt bakdekke, ny olje/filter hos Løwens i Fredrikstad.
På veien mot Halden kjørte jeg innom Høk for å sjekke ut om det var noen baik'ere der.
Og gjett om!
Sikkert minst 150 mann/sykkler der!
Det var tydelig at mange var sugne på å komme seg ut på to hjul igjen!
Også i dag har det vært mange to-hjulinger å se på veiene her i distriktet så en kan vel kanskje si at sesongen har startet.
Ihvertfall stort sett fra Trøndelagsfylka og sørover.
Mvh: Jandreas. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/drinks.gif[/img]