<!--quoteo(post=73928:date=Sun 9th Mar 2008, 07:12 PM:name=Jandreas)-->QUOTE(Jandreas @ Sun 9th Mar 2008, 07:12 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Det er mulig jeg ikke har fått det med meg: Det ser ut som du har hatt en aldri så liten crasj?? [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/huh.gif[/img]
Isåfall håper jeg det gikk bra med deg!? [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ohmy.gif[/img] Blir det original-farger eller finner du på noe fancy?? [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif[/img]
Regner med det kommer bilder av den etterhvert! [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]
Med hilsen: Jandreas. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/drinks.gif[/img]<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd-->
Full story HER
Alt iorden nå. En siste røntgensjekk i slutten av måneden bare.
Det blir antakelig ikke orginalfarger. Når jeg først skal lakkere alt så....
Sølv grunnfarge og sort/oransje dekor? Vet ikke helt enda. Skal sjekke med lakkereren om han har forslag.
Isåfall håper jeg det gikk bra med deg!? [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ohmy.gif[/img] Blir det original-farger eller finner du på noe fancy?? [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif[/img]
Regner med det kommer bilder av den etterhvert! [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]
Med hilsen: Jandreas. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/drinks.gif[/img]<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd-->
Full story HER
Alt iorden nå. En siste røntgensjekk i slutten av måneden bare.
Det blir antakelig ikke orginalfarger. Når jeg først skal lakkere alt så....
Sølv grunnfarge og sort/oransje dekor? Vet ikke helt enda. Skal sjekke med lakkereren om han har forslag.
Too Freud to rock'n'roll, too Jung to die.