<!--quoteo(post=48776:date=Tue 31st Jul 2007, 10:36 AM:name=Cpeders)-->QUOTE(Cpeders @ Tue 31st Jul 2007, 10:36 AM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->ca 50% mulighet for det. Tok turen fra Grimstad til Stavanger tidligere i sommer, men fikk ikke tatt noen svigom ned Lysebotn da. Hvis dere kommer over via Kristiansand, så vil jeg anbefalle å kjøre over fjellet. Evje - Brokke/Suleskard - og få kjørt gjennom Sirdal (hvis jeg husker riktige stedsnavn i farta) Legg en post så fort det er noen dato.<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd-->
Hvis du sjekker den nederste av de to linkene vil du se mer om turen de har planlagt.
Ankomst Kristiansand 9. august kl 12.30, turen nordover er planlagt over Brokke/Suleskard, som du foreslår. Retur fra Kristiansand 12. august kl 15.00.
Hvis ting er som de skal på jobben kan det være at jeg tar meg fri på fredag og tar meg en tur til Lysebotn for å hilse på.
Hvis du sjekker den nederste av de to linkene vil du se mer om turen de har planlagt.
Ankomst Kristiansand 9. august kl 12.30, turen nordover er planlagt over Brokke/Suleskard, som du foreslår. Retur fra Kristiansand 12. august kl 15.00.
Hvis ting er som de skal på jobben kan det være at jeg tar meg fri på fredag og tar meg en tur til Lysebotn for å hilse på.