<!--quoteo(post=30965:date=Tue 20th Feb 2007, 09:47 PM:name=Jandreas)-->QUOTE(Jandreas @ Tue 20th Feb 2007, 09:47 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Hei Polaris! Har du fulgt de moterings-anvisningene som er gitt her på Carpe-TDM? Der var det snakk om å skru av håndtak-vektene ytterst, flytte litt på kløtsj/brems håndtaka og så klammre dem på styret? Sender du meg et bilde hvis du har?
JANdreas.<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd-->
Hei. Har ligget nede for telling i 3 dager nå.Jeg monterte dem etter anvisningen fra forumet, men jeg trengte ikke å flytte på clutch/brems. Det jeg trengte var å ta av styrevektene og bore med 6,8 mm bor og gjenge med M8. Så måtte jeg slipe av de koniske skivene som er til skruene til styrevektene.Gikk veldig greit. Når formen kommer tilbake skal jeg ta et par bilder.
JANdreas.<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd-->
Hei. Har ligget nede for telling i 3 dager nå.Jeg monterte dem etter anvisningen fra forumet, men jeg trengte ikke å flytte på clutch/brems. Det jeg trengte var å ta av styrevektene og bore med 6,8 mm bor og gjenge med M8. Så måtte jeg slipe av de koniske skivene som er til skruene til styrevektene.Gikk veldig greit. Når formen kommer tilbake skal jeg ta et par bilder.