![]() |
|
Ã
rets første - Printable Version +- Forums (https://www.carpe-tdm.net) +-- Forum: Carpe Language Valley (https://www.carpe-tdm.net/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Other languages (https://www.carpe-tdm.net/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: à rets første (/showthread.php?tid=34296) |
à rets første - TDMtourer - 25-03-2007 Hei! Ny bruker her, sÃ¥ jeg fÃ¥r vel fortelle litt om meg selv. Jeg tok A-lappen i 2001, da var jeg 45 Ã¥r gammel, sÃ¥ fÃ¥r dere selv regne ut alderen i dag... :-) Bor i à lesund, og her i omrÃ¥det er det bare Ã¥ velge og vrake mellom gode MC-veier. Kjørte lettsykkel før jeg tok lappen, og i 2001 kjøpte jeg en nesten ubrukt XVS1100 som jeg hadde til mai i fjor. Da kjøpte jeg ny TDM 900, og samtidig fikk fruen ny FZ6S. To strÃ¥lende sykler, men Fazeren er litt for trang til meg. TDMen passer meg som hÃ¥nd i hanske, og første ferieturen med nye sykler gikk til Tyskland sommeren-06. I Ã¥r blir det ny tur nedover, billetter pÃ¥ Kielferga er allerede bestilt. OmrÃ¥det rundt Bodensjøen frister... I dag var det en strÃ¥lende vÃ¥rdag, og da passet det flott at det var søndag slik at vi kunne dra pÃ¥ Ã¥rets første lille tur, derav tittelen pÃ¥ innlegget. Det var deilig Ã¥ komme i gang etter at vi har lengtet i mÃ¥nedsvis etter denne dagen. Om noen skulle ha interesse av det, er dere hjertelig velkomne til Ã¥ besøke nettsidene vÃ¥re pÃ¥ http://remvik.com. Syklene er behørig avbildet i bildegalleriet vÃ¥rt, og en hilsen i gjesteboka settes stor pris pÃ¥. Ãnsker alle en flott og skadefri sesong! à rets første - Guest - 25-03-2007 !!!!!!! à rets første - staasmyr - 26-03-2007 [quote name='TDMtourer' date='Sun 25th Mar 2007, 10:43 PM' post='34519'] Hei! Ny bruker her, Ãnsker alle en flott og skadefri sesong! Hei og velkommen hit. Mye fint og nyttig stoff og finne her. NÃ¥r jeg kommer hjem fra jobb skel jeg sjekke ut hjemmesiden dokkers. à rets første - iand1947 - 26-03-2007 <!--quoteo(post=34519:date=Sun 25th Mar 2007, 09:43 PM:name=TDMtourer)-->QUOTE(TDMtourer @ Sun 25th Mar 2007, 09:43 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Ãnsker alle en flott og skadefri sesong!<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd--> à rets første - jandreas - 26-03-2007 <!--quoteo(post=34519:date=Sun 25th Mar 2007, 09:43 PM:name=TDMtourer)-->QUOTE(TDMtourer @ Sun 25th Mar 2007, 09:43 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Ãnsker alle en flott og skadefri sesong!<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd--> Jandreas à rets første - Guest - 26-03-2007 <!--quoteo(post=34574:date=Mon 26th Mar 2007, 01:29 PM:name=Jandreas)-->QUOTE(Jandreas @ Mon 26th Mar 2007, 01:29 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec--> Jandreas oh right,got you...!!!! à rets første - staasmyr - 26-03-2007 [quote name='TDMtourer' date='Sun 25th Mar 2007, 10:43 PM' post='34519'] [Ãnsker alle en flott og skadefri sesong!] Hei igjen. Er nÃ¥ kommet inn fra Ã¥rets første tur, og det føltes veldig bra. Tenk det.Motorsykkeltur pÃ¥ tørre veier og sol fra skyfri himmel, og det nord for Polarcirkelen. à rets første - zardoz - 26-03-2007 That's easy for you to say à rets første - Guest - 27-03-2007 <!--quoteo(post=34606:date=Mon 26th Mar 2007, 07:47 PM:name=danceswithmopeds)-->QUOTE(danceswithmopeds @ Mon 26th Mar 2007, 07:47 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->That's easy for you to say<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd--> à rets første - jandreas - 30-03-2007 Hei alle "Carpedianere"! Ja, sÃ¥ kom endelig den STORE dagen i Ã¥r ogsÃ¥! Tok ut TDM'en fra vinterdvale i gÃ¥r og fikk Ã¥rets første tur i nesten sommervær! Her i Ãstfold sÃ¥ har vi ei veikro ved gamle E6 som heter Høk kro. Der samles baikere med bÃ¥de gamle "Ã¥rgangs-sykkler" og de aller nyeste 07 modeller altsÃ¥ fra Ural til H.D. SÃ¥ blant annet en H.D. Night Rod og en Triumph Rocket III med bare noen mil pÃ¥ meteret. SÃ¥ hvis dere er pÃ¥ disse kanter av landet en Torsdags-kvell fra sÃ¥nn ca. 17.30 tiden, sÃ¥ ta en tur innom, nesten like mange sykkler der som pÃ¥ Tyrigrava! Jandreas. ps: hÃ¥per du tar deg en tur ogsÃ¥, Jude!! ds. à rets første - AJ_Blizzard - 01-04-2007 <!--quoteo(post=35053:date=Fri 30th Mar 2007, 12:11 PM:name=Jandreas)-->QUOTE(Jandreas @ Fri 30th Mar 2007, 12:11 PM) <{POST_SNAPBACK}><!--quotec-->Hei alle "Carpedianere"! Ja, sÃ¥ kom endelig den STORE dagen i Ã¥r ogsÃ¥! Tok ut TDM'en fra vinterdvale i gÃ¥r og fikk Ã¥rets første tur i nesten sommervær! Her i Ãstfold sÃ¥ har vi ei veikro ved gamle E6 som heter Høk kro. Der samles baikere med bÃ¥de gamle "Ã¥rgangs-sykkler" og de aller nyeste 07 modeller altsÃ¥ fra Ural til H.D. SÃ¥ blant annet en H.D. Night Rod og en Triumph Rocket III med bare noen mil pÃ¥ meteret. SÃ¥ hvis dere er pÃ¥ disse kanter av landet en Torsdags-kvell fra sÃ¥nn ca. 17.30 tiden, sÃ¥ ta en tur innom, nesten like mange sykkler der som pÃ¥ Tyrigrava! Jandreas. ps: hÃ¥per du tar deg en tur ogsÃ¥, Jude!! ds.<!--QuoteEnd--><!--QuoteEEnd--> Hey! Jeg hadde min første tur med TDM'en i gÃ¥r Flott vær og fin lyd og bra drag i sykkelen etter at jeg fikk mointert disse Laser potterne og Powercommanderen. Betydelig mindre rykking pÃ¥ lave turtall og massevis av krefter i mellomregisteret Tror jammen jeg skal ut en tur i dag ogsÃ¥ og da kommer jeg nok til Ã¥ ta noen nye bilder. SÃ¥ følg med! Bilder kommer!! Og Jandreas... det kan godt hende jeg stikker innom innom Høk kro ved en passende anledning |